Nog maar twee maanden voor het WK, laat de Oranjekoorts maar losbarsten! Heineken heeft in haar WK commercial verschillende typische Nederlandse elementen verwerkt. Want wat maakt nu dat unieke Oranjegevoel? In de Heineken commercial wordt de hit No Limit uitgevoerd als een Braziliaanse samba. Nederland staat tenslotte bekend als een smeltkroes van culturen.
Lukt het Hans Klok met zijn magie om de spelers van het Nederlands Elftal de Dennis Bergkamp in henzelf te ontdekken? Dan worden we gegarandeerd wereldkampioen!
Sambashirt, sambaballen, #sambaselfie
Om Oranje optimaal te steunen waar je ook bent is het Heineken Sambashirt ontwikkeld. Hoe meer je springt, shaket en beweegt, hoe meer je shirt namelijk klinkt als de echte Braziliaanse Sambabal.
In de zomen van het Heineken Sambashirt zijn kleine sambaballen verwerkt. Hiermee is het Heineken Sambashirt komende zomer de manier om te laten zien én horen dat je een echte Oranjefan bent.
Fans kunnen met de #sambaselfie actie laten zien hoe zij de Oranjekoorts vieren door op social media een foto te delen, en daarmee tickets voor de wedstrijden van Oranje winnen. -Chief Oranje Officer (COO) Marco van Houwelingen
Het Heineken Sambashirt is vanaf 5 mei gratis verkrijgbaar bij een krat Heineken.